Eikö se niin ollut että Butterflytä pitää nyt hamstrata kun sen valmistus lopetetaan????? Eikö 2,30 ole siihen nähden halpa hinta kerästä???? No joka tapauksessa Prisman alekorissa oli kolme kerää sitä harmaampaa sinistä...eli ilmeisesti harmaata...ja ne muuttivat meille asumaan. Sitä en vielä tiedä mitä (= minkälaisen huivin) tekee kolmesta kerästä mutta sitten se nähdään ellei lankaa löydy enempää mistään.

Mutta herramujjee mikä Salsassa maksaa?????? Alessa sitä oli siis 9 ecua/kerä. Mitä kummaa, kuinka paljon se oikein sitten aluinperin on maksanut??? Yleensä olen jokaisesta Novitan langasta neulonut tai virkannut jotain (vaikka sitten mallitilkun) sen elinkaaren aikana mutta Salsa on kyllä jäänyt jostain syystä väliin. Mutta eipä mulla olisi ollut siihen kai varaakaan ;).

Sitäkään en ole vielä tajunnut että voinko jotenkin kommentoida kommentteja. No joka tapauksessa Sarille piti sanomani että punainen on tyttöjen väri :p ja itsekin huomasin että viime aikoina on kerääntynyt punaisia lankoja paljon. Vaaleanpunainen ei skandinaaviseen olemukseeni sovi mutta sellainen lämmin roosa kylläkin joten nyt kun sellaiset värit ovat muotia niin olen laajentanut tummemmista punaisista vaaleampiinkin.

Olen koittanut etsiä Vogue Knittingiä Turusta mutta aika laihalla menestyksellä. Onneksi olen menossa loppuviikolla Helsinkiin ja sieltähän sellainen pitäisi löytyä. Ajattelin luottaa Akateemiseen. Leikitään sitä että mä en oo koskaan! Mä en oo koskaan ostanut Vogue Knittingiä. Nyt olisi jo aika.

9233.jpg

Punainen huivi edistyy mutta nyt otin välityöksi sukat sinisestä Nalle Colorista. Ajattelin neuloa ne Ihanalle Miehelle mukaan vaellukselle. Luulen että ne sopivat vaelluskäyttöön paremmin kuin nuo -> Regiasta valmistuvat. Töihin taidan ottaa mukaan.....öööö....huivin.

Elämä on valintoja :D...

M

P.S. Uskon vakaasti että nämä merkityksettömät kuvat tekevät blogistani kiinnostavamman...