11486.jpg

Jokainen voi valita sit ihan oman vaihtoehtonsa Jeesjees-naiselta ;). Kommenteissa keskustelua herättää - ehei, ei suinkaan neulesaavutukseni vaan Ihana Mies ja vähän mun lankaostokseni! Edellinen puheenaihe muuten uhrautui eilen tilaamaan mulle neulelehtiä Ziinan vinkkaamasta Angelyarn.comista koska en vaan saanut Electronia maksamaan mun ostoksia. Vastapainoksi lenkillä tunnelma tiivistyi sen verran että mä käännyin 180 astetta ;). Ja mä ihmettelen Ultra Bran kanssa samaan tahtiin että miksi kummassa erimielisyyksiä tulee pääasiassa silloin kun on vaan yhdet avaimet mukana... No sopu säilyi kiitos tämän mun nopean poistumisreaktion :). Molemmat kun huhkivat reilun tunnin tahollaan niin viriävä keskustelukin oli erisävyistä.

Ja lisäksi sain "oletpa sä ihana" -paprikan. Purkissa lukee capsicum. Nyt tarvitsisi enää tietää miten sen kanssa toimitaan. Onneksi meillä on Google (ja salaa toivon että myös joku tietävä neulojasisko).

11487.jpg

TiinaV oli aivan oikeassa, hänen petrolinsininen Drops Alpacansa tuli jostain syystä evakkoon mun luo muutama viikko sitten!!! Ja toi muuten mukanaan kaverinsa kirsikanpunaisen alpakan. Että täällä ne nyt sit oleilee. Punaiselle lajille ei ole vielä varmaa käyttötarkoitusta mutta ehkä jokin malli mielessä. Väri ei ole muuten aivan noin kirkas oikeasti vaan vielä paljon stylempi.

11488.jpg

Tajusin eilen iltapäivällä että olen blogissakin paukutellut henkseleitä sinikirjavasta Nallesta josta tulee Ihanalle miehelle vaellussukat. No tarve on ihan just parin päivän päästä ja lanka oli vielä nätisti yhtenä keränä eilen. Nyt on toinen sukka melkein valmis ja toinen _valmistuu_ (piste) huomisen aikana että ehdin ne vielä hänelle postittaa. Ajatelkaa vähän, sekä lanka että minä että sukkapuikot olimme hänen luonaan perjantaista saakka. Ja tuli sitten eilen mieleen...

Merino jäi odottamaan parempia aikoja sinne ruokahuoneen tuolinkarmille. Mä koitin infota hyvin tarkkaan miekkosta siitä että siihen ei tarvitse koskea. Katsoin kuitenkin parhaimmaksi jättää sen niille sijoilleen...ja luettuani Kristelin kokemuksia olen iloinen siitä ;). Mietin vaan kenen kiusaksi sitä lankaa valmistetaan mustana...

Mohair Lux taitaa olla jotain suurta salatiedettä. Siihen ei törmää...ööö...kuvainnollisesti siis...juuri missään lankakaupoissa ja netistäkään ei löydy mitään mullistavaa tietoa. Itse asiassa tajusin vasta jonkun blogiin vahingossa eksyttyäni että Luxissakin punainen on eri väri kuin pinkki. Olen pahoillani että en yhtään muista kenen blogissa asiaa pohdittiin mutta itsekin ostin Luxini Turusta Käsityö-Elisasta juuri Modan ilmestymisen jälkeen eikä siellä silloin(kaan) ollut pinkkiä tarjolla. Täytyykin mennä ohikulkiessa kysymään että olisiko sitä mahdollista saada pinkkinä. Ystäväni tytär varmasti ihastuisi Modassa olleeseen kietaisupaitaan. Se on Modan kuvissa ilmeisesti sitä kuuluisaa pinkkiä

M