Huh, nyt rankan shoppauksen, veneen tyhjennyksen ja piiiitkän lenkin jälkeen on aika istahtaa toteamaan tapahtunut. Menita-vierailu eiliseltä oli menestys. Paitsi kukkarolle...

Vogue Knittingin löysin Stockalta (kiitos vinkistä Villapallo, Akateemisessa ei ollut enää yhtään jäljellä), voisikohan olla niin että niitä tulee Turkuun vaan niin julmetun vähän että kaikki ehdittiin myydä loppuun ennen kuin minä ehdin apajille. Menitasta puolestaan ostin kivan Poncho och sjal -vihkosen Sandnesilta - ehkä siinä ei aivan hirveästi lisäarvoa ole mutta muutama käyttökelpoinen juttu kumminkin. Menitasta ostin myös vähän lankaa...oikeasti en paljon!! Mm. Drops Alpacaa yhtä kivaa huivia varten (VK:sta).

Voguessa näytti olevan aika paljon kivoja ohjeita joita ajattelin toteuttaa pikku hiljaa.

Nyt ajattelin viettää illan neuloen ja suunnitellen, hih ei puutu kuin kissa...koska minä olen Ihanan Miehen luona ja kissa vanhempieni luona. Ihana Mies hävisi hommiinsa ainakin alkuiltaan asti joten minä voin autistisesti keskittyä neuleisiini.

Kuka muistaa missä osoitteessa olikaan sellainen palvelu, jossa oman kuvan (ei siis omakuva :D vaan kuva omalta koneelta esim.) pystyy muuttamaan kirjoneuleen ruutupiirrustukseksi??? Kerran olen sitä kokeillut ja riittävän yksinkertaisella kohteella tuli ainakin kivaa jälkeä.

M

P.S. Jotain kautta sain linkin testiin, jonka lopputulos oli tällainen:

You Are 70% Weird
weird-4.jpg
You're so weird, you think you're *totally* normal. Right?
But you wig out even the biggest of circus freaks!
Osui ja upposi... T: Weirdo