Tänään mä tunsin itseni riittävän reippaaksi poikkeamaan labrareissulla sekä Soukan haarakonttorissa että päämenitassa. Soukan lankatavaratalo on ja tulee olemaan u-p-e-a, me likey! Jutskailin henkilökunnan kanssa ja kertoivat tosiaan että tammikuuhun asti valikoima eikun laajenee niin kuin tilatkin. Ihan täyttä valikoimaa tuolla ei näyttänyt olevan kosta Sivillaa varten piti mennä keskustaan. Kaikkia huippuhauskoja hiukan epämääräisiä ja selkeitä laatulankoja joita en ole muualla nähnyt ja kattava valikoima kaikkea Menitan tarjontaa. Mm. Novitan Maxia näytti olevan kaikissa (?) väreissä tarjolla...tuo nyt vaan esimerkkinä kun sattui positiivisena yllärinä mun silmääni.

Clapotistylsyys on iskenyt ja migreenin mukana tietty neulominen on muutenkin vähän pannassa. Keksin kyllä äkkiseltään mitä neulon Ihanalle Miehelle joululahjaksi sen viinikirjan ja yhden muun jutun :p lisäksi...niitä en siis neulo. Vaikea selittää mutta uusimmasta "Kauneimmat käsityöt" -lehdestä reveää joustinneuletta olevan puseron sellaisella kauluksella kuin se on pojan päällä...salaperäistä. Lankana ajattelin käyttää farkun väristä Isoveljeä ja puikkoina ainakin kutosia, olen muutenkin tiukkis ja neuleesta ei missään nimessä saa tulla liian paksu. Harmistuneena on pakko todeta että Ihana Mies ei ole oikein neulepaitaihmisiä. Jotain vikaa siinäkin tyypissä pitää olla *kolkkoa naurua*.

Neulomattomuuden sijaan olen koittanut opiskella minkä kunnoltani olen pystynyt ja lorvimisajan olen käyttänyt neuleblogien upeassa maailmassa. Siis lorvimisajan tiedon valtatiellä. Huomaan että ulkomaisistakin blogeista alkaa löytyä ne suosikit ja tietyissä puuhapajoissa on valmisteilla/valmistuneitten listalla kovinkin tutun näköisiä juttuja paljonkin.

Ehkä mä alan vinkata teille joka kerran yhden suosikkiblogeistani siitäkin huolimatta että suurin osa varmasti lukee niitä jo. Hauska ja kovin samastuttava nettipersoona on Carrieoke.

M

PS Joko? Pian? Kuvia?