Olen kovin ahdistunut ja kuvaton. Ei auta. Kohta a) en ollut unohtanut kortinlukijaa Ihanan Miehen luo ja kohta b) ruokaostoksilla käydessämme koitin marketista bongata sellaista - 29,90. Herramujjee ei tule kauppoja. Miten muistaisin että olen maksanut tuosta edellisestä max 15 euroa... Kyllä saatte siis odotella kuvia vielä tovin.

Kivaa, kultainen kudinpuikko. Minulla onkin selvät suosikkini jo pidemmältä aikaväliltä joten äänestys ei tuota päänvaivaa!

Ninni kyseli miksi neulon. Lyhyt ja ytimekäs vastaus lienee että siksi koska olen aina neulonut. En ole asiaa sen enempää ajatellut, se on kuulunut elämääni niin kauan kuin muista ja nyt kun neulominen on sosiaalisesti eri svääreissä - on yhteiskunnan "hyväksyntä" ja hyvin tiivis verkottuminen niin nyt minusta on tullut tietoisempi neuloja ja sitä kautta entistäkin innokkaampi. Pitkään neuloin vain langoista ja ohjeista jotka eteen sattuivat. Nyt olen muuttunut ehkä järjestelmällisemmäksi.

Ziina puolestaan halusi kuulla pakkomielteistä. En tunnista itselläni mitään varsinaisia pakkomielteitä. Yksi häiritsevä on ehkä se etten voi sietää virheitä työssäni. Tulee yksinkertaisesti "sisäinen pakko" purkaa muuten hauskan ja siistin näköinen työ yhden silmukan tai möykyn takia. Vaikkei kukaan sitä huomaisi. Edes minä. Toinen toistuva piirre tuntuu olevan se että innostus hälvenee mitä edemmäs työ etenee. Tämä ei kosketa ihan kaikkia töitä mutta hämmästyttävän montaa. Sen sijaan että neuloisin/virkkaisin ihan intona viimeisiä senttejä minun tekisi mieli jättää työ kesken. Siksi minulla onkin usein jonossa koottavia paitoja useampi.

No eipä ollut kovin positiivisia ja hauskoja pakkomielteitä minulla :o.

Olin tänään katsomassa parin kaverin hevosia ja sorruin taas naismaiseen heikkouteen...tulin kotiin mukanani suitset sovitettavaksi blogihevoselle grrrr... No oikeastaan ne tulisivat kyllä tarpeeseenkin mutta laskeskelin vähän että ne olisivat liian isot ;).

Joulupukille exän hahmossa kuiskuttelin lahjatoiveuteluun että "Knitting On The Edge" olisi just kuin mulle tehty...

Olen joidenkin ihmisten blogeista lukenut että Neuleblogistanissa on ilmeisen monta "Heirloom Knittingin" omistajaa. Jakakaa tietouttanne, onko se kirja hip, chic ja pop...haluaisin kuulla joitain kommentteja ennen sen tilaamista koska se on kumminkin ihan hinnoissaan. Ja kuten edellisessä postauksessa selvitin, tykkään tosi paljon hyödyllisistä ja kivoista kirjoista mutta useimpaan riittää muutaman kerran syventyminen. Sukkasillaan ja Loop-d-Loop ovat rajoilla...en osaa vielä kertoa kummalle puolelle päätyvät.

M