KirsiÄr on samis!!!! Cucumberpatch toi mulle tänään

- vyyhtikaupalla Rowanspun DK:ta värin Eau'd Nil. Niistä tulee Hourglass Sweater. Tiedän, kaiken tämän olen keertonut aiemmin mutta materialistisessa huumassaan SAA toistaa itseään ;).

85742739_fe612e7770.jpg?v=085742735_def635989a.jpg?v=0

- kaksi kerää Rowanin Kidsilk Hazea.. Väri on liquer ja näyttää tuossa värikartassa oikeammalle kuin pimeällä kuvatussa epämääräisessä kuvassa sohvan selkänojalla...

85742741_a1abf3749b.jpg?v=0

- Rowanin lehdykän (vähän alentava nimitys sroi) 38, jossa on mm. River Stole (kuvia Streets and Yo's blogista) joksi minun Kidsilk Hazeni toivottavasti vääntyy.

Harmi vaan että en ymmärrä helmistä enempää kuin sika satelliitista...en huomannut katsoa olisiko niitä saanut Cucumberpatchista. Joten mulla ei ole niitä. Jos oikein ohjetta vilaisin niin niitä tarvitaankin vasta reunuksessa...miljoonien valovuosien päästä imo...

Opastakaa toki ihanat kanssakilkuttajat... Mitä meinaa "120 beads 01008 and 6mm wide elastic for knot "...Onko ne jotain Rowan-hienoa vai ihan jotain vaan helmiä mitä pitää hommata... Oikeesti, taas tunnustan tyhmyyteni ja kyvyttömyyteni ottaa selville.

Lopuksi sekava kuva siitä mitä on tuloillaan: Panta ompelematta ja prässäämättä ja torimummon hanskat - mikän onkaan virallinen nimi puolisormisille läppähanskoille ;) mullamenee kämmekät ja muut aina sekaisin - autuaasti kesken..

85742738_e46c3e31a8.jpg?v=0

Mä lupaan joskus lähettää muitakin kuvia kuin niitä mitkä on otettu sohvan laidalta ettei tarvii kesken kaiken vääntäytyä ylös...

Loppukevennyksenä kuva siitä itsevärjäämästäni sukkalangasta

85742729_b5ce49c88f.jpg?v=0

Eri punaiset eivät erotu tuossakaan hyvin mutta kerä on oikein hauskannäköinen. Seuraavalle värjäyskeikalle olen säästänyt erilaisia värejä, näitä nimenomaisia oli tilauksessani paljon.

M

PS Voin lämpimästi suositella Cucumberpatch.comia tämän yhden tilauksen perusteella :)).