Vautsi, eikö olekin hieno button (joo tää psyykaa...) Tuo matchaa siihen uuteen suunniteltuun ulkonäköön :).

84837327_55242f3153.jpg?v=0

Samalla laittelin vähän lempilinkkejäsi tuonne laitaan. Sellaisia jotka on olleet mulle jotenkin huippukokemuksia ;) tai tarvikkeitten hankinnassa tärkeitä. Tai jotain. Suomalaisia blogeja siellä ei ole koska kaikki löytyy blogienlistablogista...

Olen palaamassa lauantaina Tampereelle, tosin vain viikonlopuksi. Mikä siellä on nyt in neulemaailmaa ajatellen? Joistain blogeista olen ymmärtänyt että Koskarista saa ostaa lankaa, niinkö? Vai oliko se Tullintorilta... No joku mulle uusi juttu kumminkin.

Mulla ei ole koskaan ollut hahtuvaa... Nyt haluaisin siitä kissapipon jonka näin Katjan blogissa joka oli nähnyt sen Hempukan blogissa jonka päästä loistava ohje ilmeisesti on...

Olen nyt virallisesti sitä mieltä että pääosin Novitan värimaailma on hyvin vähän mulle sopiva. Pinkki moniraita on liian räikeää mun makuun mutta siitä tulee Panta (linkin löysin Carrieoken blogin kautta) ja lapaset pinkkifanille ystävälleni. Jättiraidan värit eivät ole mun mieleen mutta siitäkin tulee varmaan upeat sukat.

84849462_543ab58f53.jpg?v=0

Panta, vähän reppanan näköinen... Kyllä se siitä.

Tässä vihdoin kuva värjäyskokeilustani kuivana. Punaisten sävyerot ei näy kuvassa hyvin mutta ne menikin vähän pieleen. Katsotaan miten hyvin moniraitani piti kutinsa. Arvatkaa kuka moukaroi vyyhtiä...

84849464_89eb28d355.jpg?v=084849465_8b00cb12f4.jpg?v=0

Tein mallitilkkua lauantain Michaela-ostoksestani. Tuo ei ehkä ole ihan yhtä räikeä luonnossa. Hieno huivi siitä tulee kyllä!

84849466_e8d2bdea0b.jpg?v=084849467_7fb12d689c.jpg?v=0

Nyt lepuuttamaan käsiä...

M

PS Ai niin ei ne linkkijutut olekaan vielä tuolla sivussa... Huijasin.