Sunnuntaipäivän kunniaksi teimme retken Porkkalanniemelle, oli aika huisia kävellä jäällä niitä reittejä joita kesällä purjehditaan yhteen tiettyyn saareen. Ihana Mies on purjehtinut sinne vuosikausia, minä en ole vielä päässyt kertaakaan. Viime kesänä olin jo lähellä :)). Meidän viikonloppupurjehdukselle sattui viime kesän kamalin myrskypäivä ja jouduimme palaamaan takaisin kotiin kesken reissun koska mulla oli vanhat purjehdushaalarit joitten saumat ei kestä lätäkössä istumista ja jatkuvaa kaatosadetta kolmea tuntia pidemään ja Ihanalla Miehellä oli lisäksi työkiireitä (uljas kapteeni koitti huutaa nappikuulokkeeseen myrskyn yli - kännykkä Mini-Grip -pussissa). No seuraavan päivänä jatkettiin ja se olikin koko kesän paras viikonloppu.

Vähän jänskäsin olisiko lihakset olleet kipeät siitä melkein neljän tunnin tarpomisesta lumihangessa ja kiipeilystä kalliosaarilla. Mutta jännä kyllä ei ole mitään reaktioita havaittavissa.

Tänään on sitten ollutkin migreeni. Joten olympiakunto on vähän hukassa. Toivon silti että ehdin valmistaa Hourglassin onhan aikaa vielä puolitoista viikkoa.

Tähän mulla oli kuviakin mutta lisään ne huomenna. Nyt olen vaan ihan väskä.

Zzzzzz