Huoh kun aurinko paistaa ja verhot on vaihdossa niin kivasti kilpaa saniaisen säteitten kanssa kirmaavat pölypallot. Prkl. Eikä lanka ainakaan yhtään pölyä ei... Sohva kaipaisi tarrarullaa tai jotain muutavastaavaa.Miten sohvakankaaseenkin jää lankanöyhtä kiinni aaaargh. Toisin sanoen olen viettänyt koko päivän siivoten.

Uusi Novita tuli tänään. Mä kun olen aina kaikkea muutosta vastaan...siis sivistyksen jarru...niin olin ensiselaamalla sitä mieltä että eihän siinä mitään ollut. Mutta kun syvennyin lehteen muutaman kaverin kanssa niin kummasti löytyikin toteutettavaa. Mitään must-juttua ei tullut esiin joten kaikki inspiksen lähteet ovat samalla viivalla. Ehkäpä ihan ekaksi teen jonkun kasseista. Olen vaan ääreist huono tekemään kasseja jostain syystä... Tosin nuorisoliitteen olkalaukkukin oli ihan kiva.

Virkatut pitsimallit eivät minulle yksinkertaisesti sovi kuin asusteisiin tai muuhun tilpehöörikategoriaan. Joten kesäleehden valkoiset pitsiunelmat jäävät kyllä toteuttama. Tai osa niistä oli neulottukin. Mikään übernaisellinen tuossa mielessä ei ole mun juttuni.

Paralympialaishuivi valmistui ajoissa...hintsusti mutta kumminkin. Siihen meni lopulta about neljä kerää Woolia. Kuvia saatte sitten kun saan kameran akut ladattua. Niin juu siivotessa kaikki tavaratkin katoavat kun niitä pitää siirrellä.

Malttamattomana odotan perjantaita että pääsen hakemaan sen yhden kerän Mohair Luxia. Ja kommentteihin vastasin väärin, tämä väri on ilmeisesti jotain uutta - otin vyötteenkin talteen ihan kertoakseni sen numeron mutta siellä se nyt jossain on siististi lootassa :)).

M

PS Mippe: ne kukat tehdään yksittäisinä ja liitetään sitten vasta yhteen :). Yksi ystäväni tosin liitti kukkia toisiinsa jo virkkaauksen aikana mutta sanoi sen olevan aika työlästä.