Vanhaa sanontaa lainatakseni ja muokatakseni... Mä olen ihan pa. Siis kerrassaan. No onneksi syynä on hirvittävän kokoiset lääkärikulut viime viikolta ja niistähän saa ainakin osan takaisin vakuutusyhtiöltä. Ja palkkiskin häämöttää ensi viikolla. Mutta just nu se ei tietty auta. Joten lohdutin itseäni Interweaveknitsilla ja Voguen Knit.1-lehdellä. Ja Marks&Kattensin Top Woolia, mustaa mulle - ihan perusneuletakkiin, arvon Starskyn mallin mukaisen (mutta sileää neuletta) ja sellaisen ihan tosi basicin mallin välillä - ja tummansinistä Ihanan Miehen lapasiin.

110420040_6ed0949188.jpg?v=0     110420039_1558c113c4.jpg?v=0 

Mulla alkaakin olla limen värisiä kukkia kohta tarpeeksi kolmiohuiviin, kerran jos siihen ponchoon tulee 44 niin tuohon riittänee noin puolet. Tai sitten teen suosiolla ponchon vaan. Tulisi työkaverikin onnelliseksi jos sitten antaisin tämän kuvitteellisen ponchon hänelle kun hän sellaista haikaili.

Sen jälkeen onkin sit vuorossa kuukauden Spectrumit... Ajattelin tehdä Cable and Rib -sukat yhdestä viime vuoden IK:sta. Voi tietty olla että tuleekin jotain muuta ;). Mutta lankana meinasin käyttää 7 Veljestä tai Nallea, sitä uutta aniliiniväriä. Voi olla että jne :D.

M

PS Voi ankeus. Nyt mä sitten katson tätä blogia "irto"näytöltä ja masis sentään noi kuvat on tosiaan hassun värisiä...tai ne muutamat mitkä näyttää kontrastiltaan ja kirkkaudeltaan olevan ok läppärillä on tummia ja huonosti erottuvia tällä näytöllä (niin kuin valmis olympianeule tai FBS). Otan osaa :p.