Laitoin vähän tuulemaan paljoa en jaksanut. Poistin suosiolla Project Spectruminkin laatikoista. Kun ei kykene niin ei kykene...

Ostin uuden Kauneimmat Käsityöt koska siinä on juuri se sama huivi haarukkapitsinä jota olen koittanut Katia heikohkoilla suomennoksilla ilman kuvaa koko huivista vääntää. Huomaan että haarukkapitsi on tulossa ja minä olen kerrankin innovaation aallonharjalla kun semmoista olen väkrännyt jo kevään erilaisten harjoitusten merkeissä.

192544855_4b7aea6f54_m.jpg

Lanka näyttää tässä aavistuksen liian punaiselle. Oikeammin se on sellaista poltettua oranssia, melkein ruosteenväristä.

Ostin Käsityö-Elisasta jotain sikachiciä puuvillalankaa, harmi vaan että taittelin vyötteen kerän pohjalle joten en osaa sen kummempia kertoa. Siitä on kuitenkin tulossa KK:stä eräs toppi. Damn it, olisi kauniisti kysynyt kuvaa "Lauralta lainaan" mutta hän oli jättänyt just ne topit (?) kuvaamatta. Joten ei kun huommiin. Vähän ikävä fiilis kun on kamerassa vain pitkä objektiivi mukana niin ottaakseen lehden sivusta kuvan täytyy laittaa lehti lattialle ja nousta itse keikkumaan sohvan käsinojalle. Että tuli varmaan tarkkoja kuvia :D. Kohta näette.

192544857_e30e8dd904_m.jpg

Topista tulee tällainen. Kivat olkainten yksityiskohdat ts "kainalokavennukset eivät kuvasa juuri erotu. Kuva on siis Kauneimmat Käsityöt -lehdestä.

Olen suunnitellut samanlaista valkoisesta Suvista. Saa nähdä riittääkö varastoni ja saako Suvia enää mistään.

Viikonloppuna saimme laiturinaapuriksemme joutsenperheen. Hei ihan oikeast me oltiin siinä ennen. Joten on mielestäni vähän kurjaa käytöstä naapureilta sähistä vimmatusti vain kun tulen aamulla veneestä ulos :D. No ymmärtäähän sen, pieniä lapsia ja kaikkea

192544854_3455525e48_m.jpg

Blogihevoselta myös terkkuja. Kesä on ihanata aikaa...

192544858_1999814238_m.jpg

Eipä muuta...mä olen katsonut tätä ulkoasua toistaiseksi vasta IE:llä joten jos on jotain sanomista niin tulkaa tänne sanomaan :D.

M