Ruutujen arvoitus ratkaistu! Ainakin siis niin että niistä tuli mulle kivoja torkkupeiton osasia, kopiointiahan ei tarkoitus ollutkaan harrastaa :p. Kiitos yhdelle ystävälle joka niitten sommittelussa auttoi. Huomasin että olen sekoillut tuolla parissa aiemmassa postauksessa käsitteitten kanssa rankasti mutta lukeaa vaan sujuvasti niin mäkin silloin kirjoitin...

Mä rakastan kuvallisia postauksia. Siksi siis olen ihan kuttuuntunut että omat tarinointini ovat olleet kuvattomia hetken aikaa. Kuvia on kyllä kamerassa taas useampaan postaukseen mutta miten voi ihminen olla niin saamaton... Ehkä keskiviikkona. Silloin pitäisi olla aikaa?

Sunnuntai kului suureläinklinikalla pahasta ähkystä tervehtyvää hevosystävää viihdyttäessä, neuloessa ja pitkästä aikaa leffassa. Käytiin katsomassa Flightplan asiaankuuluvasti poppareitten, kokiksen ja pusipusilässynlään kera. Leffa oli ihan katsottava, enpä mä osaa niitä oikein arvostella kun näinä päivinä makuasiatkin on tuomittavia ja riippuu aina kunkin ihmisen ambitioista. Mun mielestäni on tunteita herättävää katsoa tarinaa, jossa ihmisen usko johonkin laitetaan koetukselle. Mä, vaikka olenkin vahvauskoinen...en siis kovin helpolla suostuisi myöntämään että joo oikeassahan olette ei mulla tytärtä ollutkaan, olen kauhean altis vaikutteille joten yleensä kuljen valtavirran mukaan tai tanssin muitten pillin tahdissa. Juu, en paljastanut juonta :) tuon verran on kerrottu jo esittävien firmojenkin sivuilla! Kotona vielä jämäpunkkulasillisten ja sikahyvän pastakastikkeen + spagetin kera katsottiin xXx mikä ei ollut ihan mulle tehty. Eikä kuulemma Ihanalle Miehellekään. Mut kerrankin leffatti joten kaikki ilo irti siitä. Huomenna on vuorossa Lehmäjengi!

Luulen että mun ei paljoa kannattaisi todellisista neulomisista huudella. Nyt tuntuu sille että on paljon kivampi suunnitella kuin toteuttaa. Pitkän aikaa on ollut kiva löytää toteutettava malli ja "seurata" sen edistymistä...siis vaikka itse edistää sitä. Nyt tekisi mieli puuhata vähän siellä sun täällä. Joten ehkä mä mielikuvaneulon vaan blogissa nyt hetken aikaa ja katsotaan mitä kulisseissa syntyy.

M