Äh, mä kerronkin ihan sanallisesti mistä selvisi joulupukin olemassaolo...kun yllättäen olen laittanut muistikortinlukijan johonkin jemmaan...

Eli siis joulupukki muisti mua Leaf Lace Scarfin ohjeella :)), joo-o, joulupukillakin on e-mail. Kiitos joulupukki!!! Nyt jo vähän aloitin mallitilkkua aniliinista Pirkka-langasta mutta en vielä tiedä teenkö siitä kaulahuivin vai sellaisen hartiasysteemin (onko se shaali, stoola vai mikä hitsi se oikeasti on).

73211874_a775fc63c9.jpg?v=0

Ostokset, jotka näyttävät liian liiloilta...

Tänään poikkesin vaan ihan pikaisesti Neuletikissä haistelemassa tuulia ja Hjertegarnin sukkalankaa (kiitos vinkistä Susanna, ei tarvinnut mennä sitruunan luo ostoksille). Mutta sitä ennen olin valitettavasti saanut päähäni että mun on saatava tämä - okei tuo oli huonoa linkitystä ja voin kertoa että linkin takaa löytyy kuva aika ihkuun raglanhihaiseen paitaan missä on palmikko edessä - ja hitsi vieköön Mark & Kattensin Top Wool syöksyi mun kimppuuni vihreänä. Sen lisäksi kimppuun syöksyi Gjestalin Siljaa vähän eri väreissä kuin (Neuletikissä kovin kehutussa) Clapotiksessa. Mutta löysin sitä sukkalankaakin.

Tästä eteenpäin mä pysyn kotona vaan!

Mutta hitsi että on Neuletikin väki hauskaa ja mukavaa! Ei se tosin Suomen ainoa lankakauppa ole jossa kivaa väkeä on - suurimmassa osassa sellaista löytyy - mutta Neuletikki on mielestäni ehkä ihan kaikkein kivoin! Myös Turun Käsityö-Elisassa on huippumukavaa henkilökuntaa. Ja kaikkia Suomen lankakauppojahan en olekaan kiertänyt :).

M

PS Tess Scarf rosollinvärisenä, näyttää yllättäen liian liilalle...

73211870_302fbb88b1.jpg?v=0