Amelie oli oikeassa...tuo tosiaan näyttää S'n B:n kissapipolle. Huokaus. No joka tapauksessa mulla on nyt ohje. Ja tuossa kuvassa pipo on jotenkin muka kivamman näköinen??? Amelie muuten teki sen mitä minä mietin...ottaa päähän nuo Vuodatuksen kaatumiset vaikkakin ne ovat verrattain harvinaisia. Mutta sitten kun se kaatuu niin katko on yleensä vähintään tuntien mittainen. Toki mikään ei ole idioottivarmaa mutta jaloillaan äänestäminen yleensä kannattaa.

Taisin sössiä jotenkin kun Siniset Silmukat oli kommentoinut blogiheppaa jnejnejne ja yhtäkkiä kommentti katosi. Olin ehkä vielä kirjautuneena Vuodatukseen eli on mahdollista että näppihärön vuoksi poistin koko kommentin :(. Anteeksi!!!

Muuten myhäilen tyytyväisenä blogihepan saamista kehuista :). Se on aika ihku.

M

P.S. Hiton Ziina...lasketaanko jos on pussilakana toogana ;)? Puhun siis "miten olet juuri nyt pukeutunut" -meemistä johon Ziina haastoi kaikki alasti olevat... Ei, mä en tarkene pussilakanalla nukkua mut Ihana Mies tarkenee joten pihistän vapaa-aamuina sen käyttööni. Ja kyllä, olen jo käynyt aamukävelyllä silloin mulla oli vaatteet päällä (jos joku ihmettelee että vetelehdinkö puoleen päivään ilman vaatteita - noo kyllä sitäkin sattuu).