Nyt on mun vuoro raportoida kipeistä käsistä :((. Kipeät, vihlovat & turvonneet nakit. Ihanan Miehen diagnoosi oli oitis että "nyt sä olet aito kikkelinäppi" grrrr.

Luulen että tämä on monen sattuman summa, angiina ennen joulua + kiivasta jouluneulontaa + huomasin että palelin juuri käsistä viime viikolla ridatessa + koko ajan neulontaa + flunssa tuloillaan + töissä hullu kiire. Lopputuloksena en pystynyt juuri kuulakärkikynää pitämään kädessäni ja Ihana Mies paloittelee ruoan mulle lautaselle... Nyt on menossa päivä numero 4 ja tilanne alkaa helpottaa. Vasen käsi on vielä ihan mölli.

Jännä juttu että neulomiseen olen venynyt hyvinkin mutta koitan vähän antaa aikaa räpylöille. Toivottavasti pian olen back in business.

Nyt olenkin lähdössä ostamaan Menitan Outletistä Dropsin Alpacaa Knittyn Tubeyn vaatimat värit. Aika hyvin mun mielikuvituksella värikartat kohtasivat.

Drops Alpaca

Debbie Bliss Cashmerino Aran

Ja Alpacan neulon siis kaksinkertaisena. Siitä tuli hyvä ellei täydellinen tiheys!

M