[Kuvia lisätty]

Niin liityin minäkin sitten neulontaskabaanja asiaan kuuluviin blogeihin ja asettelin napit sivupalkkiin. Valitsin lopulta mallikseni Hourglass Sweaterin (linkki knitalongiin).

Ja olen huippuinnoissani koska en ole koskaan osallistunut mihinkään kimppatapahtumaan online-neulomisen merkeissä!

Lankaa vielä mietitään. Mut alkaa tulla paniikki...

Lisäksi päätin toteuttaa raitapaidan Rowanin kolmekasista. Anti Ticklessä näytti olevan aika hyvin värejä :). Piti käydä ostamassa ne valmiiksi 1.2. ihan vaan ilmoittaakseni maailmalle että hamsterikautta ei tule. Sen sijaan päätin alkaa pitää kirjaa tulleista ja menneistä langoista. Kulutetut lasken vasta valmiista töistä tietysti ellei ole "erityisen hyvää syytä" :D.

Olen kolmatta kertaa antibioottikuurilla viiden viikon sisällä. Ei juurikaan ota päähän. Olisi pitänyt vaan malttaa viime viikonloppu eikä ryynätä pitkin puskia??? Toisaalta uskon että ei pääse yleiskunto ihan harmaan puolelle kun vähän reippailee. Oli kumminkin ihana ilma ja  edellinen kuuri oli päättynyt jo viikkoa aiemmin. Mä olen vähän sellainen että sairastan sit kunnolla kun aloitan. Edelliset sairastelut onkin jo ylivuoden takaa ja silloin selvisin yksinkertaisella angiinalla.

Okei, tarkkaavaisempi lukija hätkähtää ehkä tässä kohtaa. Niin mä tarkoitin tollasta kipeeksi tulemista, en mitään tapaturmia tai ulkoisesti kroppaa koskettavia juttuja koska olen kyllä aikamoinen kävelevä katastrofi... Joten sillä saralla on tapahtunut koko syksyn.

94921661_a7cfb86434.jpg?v=0

Punainen raglanpaita sellaisena kuin se nyt on. Enää puuttuu vähän yläosaa ja tuuletusaukkojen tukkiminen kainalosta ja sen jälkeen kosmeettiset toimenpiteet. Jei.

Iltaisin olen ollut niin poikki etten ole saanut punaista raglanpaitaa loppuun vaikka se onkin muutamaa kerrosta vaille valmis. Töissä ja maailmalla olen sitten neulonut Hourglassia Rowanspunista. Vartalo on jo valmiina (hah mikä lause) ja toinen hiha valmistuu tänään duunissa kahvitauolla ja toinen pääsee hyvään alkuun kun menen vierailemaan bestikseni luona illalla. Sitten siinäkin alkaan raglankavennusten vaihe jolloin paita on jo niin iso ettei sitä viitsisi paljon mukana kuljetella kuin ehkä just kavereille ja isäni majaan...

94921660_df6f45e645.jpg?v=0

Rowanspun on päätynyt nyt tuohon vaiheeseen. Se ei oikeasti olen vihreä. Tai noin kirkas. Tms.

Siskon Tubey ei muuten edisty kun mä neulon ja suunnittelen ihan muita ./. Ottaa oikeasti päähän että saamattomuus on pääaineeni. Ja jahkailu pitkä sivuaineeni. (Ne jotka on luulleet että mun aineyhdistelmä on nördäys ja kaalonporaus ovat selkeästi harhaanjohdettuja.) Kun kumminkaan en meinaa sitä enää purkaa vaikka veikkaan että se on aavistuksen iso. Sen sijaan voisin koittaa nyt saada sen valmiiksi synttäripäivään mennessä ja sitten purkaa kokonaan ja duunata uusiksi jos se on ihan mahdoton juttu.

94921659_37406d2b4e.jpg?v=0

Mä olen siis mielestäni tosissaan huhkinut :D. No toisaalta alku on aina vaikein. Eiks joo...

Print O'The Wave on aika tuskallinen :DD. Kiva tehdä ja kaunis tulee ja lanka on ihkua mutta ei se kyllä juurikaan etene. Mun reunaongelmat ei ratkenneet Pura Lanan blogista vaikka hän ottikin sitä omasta huisitaan ihan mun pyynnöstä - kiitos siitä - koska mä teen huivia Eunnyn ohjeen mukaan enkä Heirloom Knittingin.

M