Tyhmä kysymys on just sellainen minkä vastauksen hiffaa lähes oitis kysymyksen esittämisen jälkeen... Eli muistinhan mä jotain kuulleeni olympiatulista :D. Kiitos vastauksista... Mä maltan siis iltaan asti ja painuinkin normaaleja tapojani vastaan nukkumaan jo ennen puolta yötä.

Hitto kun mun Last minute jne. on autossa enkä pääse tsekkaamaan Hourglassin tiheyttä. Tuli vaan mieleen että voishan sen tehdä tosta merinostakin. Tai vielä parempi idea on että kävisin ostamassa ihan pikaiseen merinoa punaisena jolloin mulla olisi tota julmetun ohutta pörröistä konelankaa sekoittaa joukkoon.

No onneksi pitää kohta päättää :DD.

Mä olen varmaan maailmankaikkeuden ainoa ihminen joka on koukussa Veronica Marsiin (tai ainakin aikuisväestöstä) mutta nyt tossa taustalla hyrrää eilinen jakso nauhalta wuhuu. Mulla on tänään vapari ja luulen ettei siitä seuraa mitään hyödyllistä...

Nannan tavoin olen ollut talviurheilufriikki niin kauan kuin muistan! Muutenkin olen hard ass -penkkiurheilija. Moskovan kesäolympialaiset on ensimmäinen muistikuvani (tosin Miska-maskotin takia...vai mitenköhän se kirjoitetaan...), ekat talviolympialaiset mitä innolla seurasin (minä nojatuolissa, isi toisessa ja nallet ja nuket aseteltuna sohvalle rinnakkain :D) olivat Sarajevo 1984 ja olin jo kauhia Marja-Liisa Hämäläinen -fani, Keken F1-mestaruus on kanssa tuoreessa muistissa. Ja olen sentään syntynyt 1978. Okei noi ei olleet kaikki talvilajeja ;) mutta erityisesti maastohiihto on ollut lähellä sydäntäni.

Parin vuoden kyttäystauko tuli Lahden MM-kisojen jälkeen. Olin _oikeasti_ niin maassa ja pettynyt "miten ne voi tehdä tän MULLE" etten kyennyt kyllä seuraamaan hiihtoja hetkeen. Mutta nyt olen lievästi sanottuna intsinä, oiskohan ekaa kertaa Sen jälkeen.

Että sikäli tämä neulejutska tulee hyvään saumaan...tulee valmista aikaiseksi eikä mene vuosien treenaus hukkaan hätiköinnin (neuleen vaihtamisen lennossa) kanssa! Kunhan nyt osaisi päättää...

M