Ei tuo Opera-ongelma mun nähdäkseni johtunutkaan mistään muusta kuin siitä että koska punaisessa vanhassa pohjassa oli leveämpi kirjoitusalue niin kuvat eivät tiettykään automaagisesti siirtyneet oikein. Unohdin että mulla oli siellä tipupostauksessa tosileveä kuva, muitten (siis kaksi rinnakkain) _luulin_ jakautuvan ihan ongelmitta allekain. Nyt siis toimii mun Operalla ainakin mikä on wuhuu ja jei.

Tosin huomasin muutenkin kun katselin blogiani isolta näytöltä että kuvani ovat ihan turhan suuria :o. Joten nyt tulee ihan tarpeellinen pienennyskuuri.

Vieläkin otan vastaan mielelläni kaikki epäloogisuuksia :)). Vanhojen postausten en tosiaan lupaa toimivan oikein ainakaan vielä mutta kymmenen viimeistä nyt ainakin toimii ja kaikki tästä eteenpäin.

Ette usko mutta sain vihdoin valmiiksi punaisen raglanneuleeni!!! Siitä tuli perfetto...tai tulee kun vielä "avaan" kauluksen kerran ja jatkan raglankavennuksia pari kierrosta. Pelkäsin yläosasta tulevan liian pitkän tai kaula-aukosta liian pienen. Mutta nyt kaula-aukko on vähän iso ja yläosaa voi kasvattaa hyvin sentin pari.

Siitä innostuneena ajattelin muuttaa olympianeuleekseni samanmoisen mutta valkoisen. Tarkkaavaiset tietävät että lankakin on jo hankittu. Saako olympianeuleen muuten aloittaa 0000 sharp??? Eimaltaodottaa...

Siskon Tubey on edelleen pahasti vaiheessa ja synttärit oli eilen. Jos mulla olis oikein paljon aikaa niin voisin tehdä sitä olympialaisten aikana.

Täsmäkysymys turkulaisille: jos irkkaatte Aurian liittymällä (tai Sonerahan se noin periaatteessa on) niin mitä käytätte irc-serverinä? Ai irc.inet.fi:tä? No niin minäkin ennen...nyt se ilmoittaa että olen unauthorized. Ajattelin vaan että onko siihen tullut joku muutos vai onko mun koneen asetukset vaan ottaneet itseensä kun surffailin välillä Ihanan Miehen (ei ikiomassa) verkossa. 

Mulla ei oo teille mitään kivaa kuvaa yhtään mistään kun en ehtinyt sitä ihkua raglania kuvata valmiina.

Luotan että ette kimmastu vielä kun huomenna näette ainakin alun olympiapuserosta ja ehkä jotain muutakin.

M