Hahaa, Langanpätkiä-blogi pelasti mut... Surffasin tuossa tänään päivitettyjä blogeja läpi ja odotin sitä verta, hikeä ja adrenaliinia -huumaa olympialaisten tiimoilta mutta vaisua oli. Mä itse kävin toki kierroksilla, odotin malttamattomana ysiä ja sitä ennen tein Rowanspun-hourglassiini (julmettua slangia :D) hihaa kelloa vahdaten ja kun tuli aika niin vaihdoin lennosta olympianeuleeseen. Silmät pyöri päässä kuin lottopallot ja blogikissakin oli häädetty veks ja äiti oli lievästi sanottuna vähän huolestuneen oloinen (olin heillä käymäsä just). Että ylikunnon vaara on olemassa.

Sen huomasinkin kyllä jo tänään kun eilen illalla vielä aloin arpoa että tekiskö kaksinkertaisesta Floricasta vai alpakasta ja lähetin kätyrini Ihanan Miehen tänään Novitalle Floricaa bongaamaan (sitä kun mulla ei olisi ollut tarpeeksi). No hän oli jotenkin ärtsynä ja hoidimme neuvomishomman puhelimitse hyvin pikaisesti (ettei tulis avattua sitä sanaista arkkua) ja todettiin että ei sitä väriä ole. No mä aion kyllä mennä vielä maanantaina katsomaan ihan vaikka piruuttani ;). Ja kun itse saavuin samoille leveyksille Ihanan Miehen kanssa niin hän oli jo kovin säyseä ja sanoi kireyden johtuneen siitä että hän ei löytänytkään mulle sitä mitä olisin halunnut (yeah right, mut eikö ollut ihan söötti selitys <3). Eli Dropsin alpakasta on nyt Hourglass tuloillaan ja ylikunto on aiheuttanut ylikuumenemisen ja mietin koko ajan että mahtaneeko tuo onnata... Eli itseni tuntien en yhtään ihmettelisi vaikka vielä vaihtaisin lankaa *silmien pyörittelyä*.

Lankakomerosta bongaa aina kivoja ohjelinkkejä, tällä kertaa Beroccon kevätneuleisiin joista mieleeni jäi erityisesti toppi, joka on ihan peruskiva + ekstrana huippukiva yksityiskohta.

Mä muuten aion tilata lisää lankaa Cucumberpatchista. Ehkä jo tänä yönä (kaksijalkainen kanssaeläjä nukkuun jo *julmaa naurua*). Mä olen rakastunut mm. Rowanspun DK:hon. Joten sitä siis lisää. Ja ehkä Felted Tweediä.

Järkyn ihkua että löytyy muitakin Veronica Mars -faneja. Tosin mälsää kun sarja jää tauolle ensi viikon jakson jälkeen :((. Ekan kauden sais kyllä diiviidiilläkin...hmmmm. Mä en ole kaikkia jaksoja nähnyt.

M