Noo...ehkä ei ihan ensimmäiset mutta silloin kun alotin huivia en ehkä ollut nähnyt leskenlehtiä ulkona luonnossa

134136969_5f96d1e328_m.jpg

Kuvassa huivi on brand new enkä ole vielä ehtinyt höyryttää sitä. Samalla rahalla näette mun vasemman kantapään ja palan oikeaa pohjetta ;).

Kevät-huivi on vielä pingottamatta, samoin se monta viikkoa sitten valmistunut Mystery Shawl jonka vein jo vanhempieni luo lauantaina sillä idealla että aloitekykyinen äitini saisi mut toimeen. Ja saikin. Osittain. Olin jo pingottanut puoli huivia nuppineuloilla vanhempieni päiväpeiton päälle mutta sitten iski "jotain tärkeämpää". No siellä se huivi nyt kökkiin pianon päällä ja odottaa seuraavaa energiaspurttia.

Muta influenssa on nyt virallisesti ohi! Päätin että kun on ollut niin sikamaisen hienot ilman niin minä olen terve! Lauantaina olin ratsastamassa kurittomalla porsaalla a.k.a blogihevosella. Siitä tulee keväisn wiwwi warsa. Sunnuntain olin kisaturistina siitä onkin jo ihan oma postaus tuolla alempana.

134137641_a49aa27b23_m.jpg

Sniffailua.

Blogikissa Nirppu on sitä mieltä että Dropsin Alpaca on kaikkein ihaninta!! Se murjoi Leslenlehtihuivin viimeisen kerän aika rankasti ja eilen sain sen paparazzattua sen kirsikanvärisen alpakan kimpusta josta ensin piti tulla kietaisupaita - takakappale oli jo valmis kun purin sen ja siitä olikin tulossa palmikkoneuletakki jota jo esittelinkin ja sen jälkeen siitä piti tulla yksi toinen neuletakki ja nyt siitä on tulossa jälleen samalainen kietaisupaita jonka takakappaleen jo kerran purin. Mulla on hirveän fiksu olo...

134157118_ed888eb8e0_m.jpg

Tiukka painimatsi

134137640_3631074569_m.jpg

Väskä katti saaliineen.

Stay tuned... Illalla tai huomenna ajattelin laittaa muutamia lankoja myyntiin. Kaikista tykkään hirveästi mutta värivalinnat eivät ole osuneet kohdalleen just mulle. Ehkä joku löytää itselleen mieleisiä ja kaikki ollaan tyytyväisiä :)).

M