Hirveä Tauti iski alkuviikosta. Se oli ehkä odotettavissa koska vietin viikonloppuna paljon aikaa vanhempieni luona ja äitini on ollut korkeassa kuumeessa. Nyt kädet on taas niin kipeänä että neulominen on ajoittaista. Leskenlehtihuivista puuttuu pari mallikertaa ja siitä Alpacasta tehdystä Kevät-huivista (josta ei muuten ole ollut kuvia näkyvillä) niin ikään pari lehtikuviota. Siihen vaan ei taida kolme kerää riittää että täytynee uskaltautua Menitan Outletiin vaikka se on yleensä aina menoa ja mun piti vähän pitää dieettiä.

Sellaiset on nyt aktiivisesti teon alla. Kevät-huivi voisi olla täydellisempi vain jos se aloitettaisiin yläreunasta kärjen sijaan :D. Olen melkein tehnyt sitä ainoastaan kahvituoilla/tauoilla töissä ja jos olen hetkeksipiipahtanut kaverille tai vanhemmille. Sillä tavalla neulominen ei ole viimeisten kierrosten tapaan suorittamista - kerrokset alkavat olla niin pitkiä että malttamaton luonne turhautuu.

Atshii. Mä menen takaisin vaakatasoon...

M

PS Tsekkasin Blogilistan tietoja P&Y:n osalta ja olin iloisesti yllättynyt kun tilaajia on yli 90!!!!! Lukijoita toivottavasti vieläkin enemmän kun kaikki maailman ihmiset eivät ehkä käytä Blogilistaa.

[editointia] Oli parempi korjata kirjotusvirheitä kun leskenlehtihuivista Muuttuu pari mallikertaa :D:D. I'm with the stupid...