Mulla on sellainen ylienerginen olo kun odottelen Ihanaa Miestä kotiin ja lenkkiseuraksi saapuvaksi. Sen sijaan että tekisin hommia - joita kyllä olisi ihan tässä koneareallakin - kommentoin blogeihin urakalla :D.

Ilmoitusluontoinen asia: mun blogissa ei tällä hetkellä ole sellaista mahdollisuutta että arkistoseikkailujen tms jälkeen pääsisi klikkaamalla takaisin asian ytimeen elikkäs hakemiston juureen. Asia on tuotekehityksessä toteutustapaa vielä kinataan (minä ja minä).

Taannoin oli meemikysely jossa tivattiin viittä omituista tapaa. Mua ei kukaan koskaan haasta meemeihin tai sitten en sitä huomaa (asia ei vältsisiti ole niin kauhean surullinen joten armopaoja ei tarvita :p vaikka meemeistä enimmäkseen tykäänkin, lyhyistä ja sellaisista joissa ei kauhean henkilökohtasia tarvitse paljastaa) mutta huomasin piilareita viritellessäni että mun on aina laitettava vasen piilari ekaksi. Vastaavasti oikean otan ekana pois. Mulla on tähän toki järjellinen (ha) selityskin. Vasemmassa silmässä on huonompi näkö joten pidän loogisena sitä että siinä on kauemmin piilari. No eikä siinä vielä kaikki, jotta tämä kuulloistaisi vähän enemmän fiksulle niin kerron että oikean silmän kanssa tulee joskus ongelmia. Joku muistaa ehkä tragikoomisen silmävammani kuukauden parin takaa... Että siinä teille outoja tapoja ihmiseltä jolla nyt selkeästi liikaa aikaa miettiä!

M

PS Leskenlehtihuivi on jo noin puolessa välissä ja edelleen huisin kiva & valmistuu nopeasti :o. Muutama jakso Lostia töllätty silmät kuivina samalla...