Joo olen samaa mieltä jokaisen edellisen postauksen kommentoijien kanssa. Totta kai vanhoja malleja pitää kierrättää - just siksi että uudet käsityö...läiset saa ideansa, toppi on eri asia kuin paita, malleja on ihan oikeasti rajattu määrä jne.

Mun vaahtoaminen johtaa johonkin syvemmälle. Kyllä. Tässä on soffapsykologiaa taas :D. Musta tuntuu että _minä itte_ alan tulla johonkin saturaatiopisteeseen. Sitä en vielä tiedä meneekö se ohi märehtimällä vai täytyyko oikeasti pitää luova tauko käsitöistä. Jotenkin ei jaksa innostua niin kuin silloin ennen... Kevään Vogue Knitting on ostamatta, samoin uusin Rowan, just tällä hetkellä ei ole "tahtoo ehdottomasti" -malleja suunnitelmissa enemmän kuin aikaa kahdessa vuodessa. Huoh.

Koko mun käsityökriisi kohdistui nyt tuohon yhteen malliin... Luulin nähneeni jotain superkivaa mitä ei ole koskaan ennen nähty. Ja sitten. No en nähnytkään. Usein tunnen kyllä huonoa omaatuntoa vaahtoamisesta koska jos mulla olisi suunnittelijankykyjä niin en tarvitsisi lehtiä orjallisesti ;).

Tiinan kanssa olen muuten ihan samaa mieltä taikajakkumuunnelmista... Auts.

M