Tulin tohtorilta kotiin ja huomasin että postihenkilö oli jättänyt sellaisen tervetuloa noutamaan pakettisi -kortin. Jeiiiiiii...Cucumberpatch! Kirmasin oitis postille (kirmaaminen on tässä tapauksessa sitä että koska mulla on ulkonaliikkumiskielto niin viritin uljaan peltilehmäni menoon kilsan matkalle...) Mutta posti pentele oli mennyt kiinni kymmenen minsaa aiemmin. Mä olisin just tänään (tietty ;) tarvinnut niitä ihkuja lankoja ja Rowanin lehteä. EPÄREILUA että joutuu odottamaan huomiseen.

No koska olin tohtorilla niin tarvitsen palkinnon. Mun normaalit palkitsijat eksä ja nyksä ei olleet kumpikaan maisemissa joten annoin Piikko-Pirran palkita mut omalla kustannuksellani grrrr...

85292025_3f19b31644.jpg?v=0

Turkoosikirjavaa lovikkaa ja silkkivillaa sävynä teal...joo itse keksin että se olis semmoista mut kuvaa parhaiten...tarttui mukaan. Ehkä mä en huomiselle lääkärireissulle tarvitse kannustinta koska saan postista ne ihanuudet...

85292023_f40325bc12.jpg?v=0

Angelyarnsille laitoin kohteliaimmin ilmoituksen että jos he tietävät varmaksi saavansa niitä lehtiä niin odotan, muuten vaihdan ne toisiin ja kysyin vielä voisiko vaihtaa lankaan. Kun en heiltä tarvitse oikeastaan kuin vanhempia lehtiä ja jos niitä pidetään myynnissä framilla ilman että on toivoakaan saada niitä niin mielummin sit ottaisin lankaa. Olen vähän sen vuoksi pihtaillut ihanien sukkalankojen tilaamista muualta.

Olen saanut hyvin vähän aikaan mutta tässä on aloitus siskon tuubiin... Luin ohjeet vähän heikosti ja käsitin että tarvitsen raitavärejä hyvinkin pian...nyt kuitenkin tajusin että "niskaosa" neulotaan ensin joten olisin hyvin voinut tehdä sen jo viime viikolla. Raah.

85292026_d64985e604.jpg?v=0

M