Vinkatkaa joku jos kuvat eivät näy. Flickr tökki joten laitoin fotot Pohotbucketiin ja en tiedä miten se suhtautuu tähän puuhaan...

Ette ikuna arvaa mitä mä aion tehdä!!!!!!!! No joo, ei tarvitse näyttää niin innostuneelle :D. Mä ihan på skoj mietin että millastakohan ois tehdä haarukkapitsiä silloin kun ostin sen 60-luvun käsityökirjan ja siellä oli hyvät ohjeet ja muutama esimerkkihuivikin.

No eilen poikkesin Piikkopirtaan ja katselin Katian uusimpia lehdyköitä ja siellä oli niin maan kivan näköinen huivi...semmoinen...ei sitä vältsisti voi huiviksi sanoa enemmänkin asuste vailla tarkoitusta :D. Ostin langat ja ohjeen siihen ja tietysti sen haarukkahärvelin. Nyt jänskää mahdanko osata ollenkaan... Mä en voi näyttää teille ollenkaan minkälainen siitä pitäis tulla valmiina kun mun mielestä netissä on tosi vähän Katian malleja missään ja ne uusimmat on jotain 2004 vuoden juttuja. Tai sitten olen maailman huonoin googlaaja. Mikä sekin voi pitää paikkansa...

pitsi.jpg

Tuo liila lanka on Dalegarnin Svalea, hauskanoloinen lanka ja väri on vähän sellainen "likaisempi" (miten mä kuvailen muuten aina värejä likaisiksi jos ne eivät ole kirkuvan kirkkaita...) Luulen että siitä tulee ihana paita. Mallinkin jo tiedän tai se hautuu parhaillaan päässä.

haukku.jpg

Siskolle muuttaa tämmöinen, tai just tämä nimenomainen yksilö ensi viikolla. Mä olen jo nyt ihan onnestani lääpällään vaikka se tosiaan muuttaa systerin koiraksi eikä mun enkä ole koko ötökkää vielä nähnyt. Kaverini ottaa vielä samasta pentueesta ruskean tyttösen joten dobermannien invaasiota ei voi estää mikään!!!!

mamaa.jpg

Tasapuolisuuden vuoksi maailman kauneimmasta blogihepasta kesäinen poseerauskuva. Kuvasta ei kyllä näy se kahden sentin savikerros _joka paikassa_ kun aurinko niin häikii <3. Mä olen hoitanut mielenterveyttäni sillä että ollaan maastoiltu kuin eläimet. Siis blogiheppa on saanut juosta minkä koivista lähtee ja niistähän lähtee. Sit tasapuolisuuden vuoksi ollaan menty kentälle töihin kun höyryjä on saatu vähän hälvennettyä.

paita.jpg

Ihanan Miehen paitaa on edelleen etukappale kaulushalkiojutskajutskaan asti tehtynä ja toinen hiha vailla paria viimeistä kerrosta ja takakappaletta n. 15 cm. Hihan tekee näpsästi muutamassa tunnissa aivot narikassa joten kohta pitäisi alkaa mittailla miestä siihen malliin että sovellettu koko sopisi. Mallihan on siis varmaan about kaikille tuttu Modasta jossa se oli lastenneuleena. Kun laitoin langaksi Samoksen ja otin käyttöön isohkot puikot niin silmukkamäärät melkein täsmäävät. No melkeemisiä ei lasketa siksi mun on alettava laskea...

tt.jpg

Pakko vielä hehkuttaa että sain synttärilahjaksi siskolta maailmankaikkeuden hupaisimman sarjan diiviidiinä. Kuka meistä ei olisi sortunut sulovilénismiin (heittomerkillä :p) "kun halvalla saa"...

Mä mietin edelleen blogin syvintä olemusta ja pohdin tätä "opettajamaista" vaikutelmaa. Siitä kun tuli mieleen että mun blogista varmaan puolet on sellaisia tietäiskö joku / kertoisko joku / kumpi väri teistä on parempi -kysymyksiä. Se onkin varmaan tämän blogin teema - mulla kun joskus tuppaa sekä taidot että mielikuvitus brakaamaan. Julistan täten tämän blogin uusavuttoman hössön palstaksi...

Nyt sit haarukoimaan Sulon tahtiin!

M

PS Mulla ON hahmotushäiriö. Ensinnäkin mun on kauhean vaikea kirjoittaa numeroita sanelusta (tää oli siis ihan bonusjuttu) ja toiseksikin mä en meinaa millään saada Suvi-huivin palasin kiinnitettyä oikein. Onkohan olemassa jotain kunnon nyrkkisääntöä sille miten tollasta kannattaisi tehdä???