97391.jpg

Joo mun mielestä Project Spetcrum on edelleen ihan supermahtava idea. Mä vaan en ole supermahtava. Teen koko ajan kaiken muun värisiä juttuja kuin mitä kuukauden väri on... Mun toukokuun ainoa käsityöaiheinen PS-juttu oli se että Päivin saamaan 5000 kävijää -palkintoon kuului vihreitä Dyloneita ja Kool Aideja joista muistaisin yhden olevan vihreä...

Sen sijaan tein sinisen kassin. Pinkin kassin. Ihanan Miehen paita on beige. Teen pinkkiä rimpulahuivia opetellessani haarukkapitsiä (jaa mut sen aloitinkin sininen-kuussa). Mun takkiin varasin syreeni-Samosta. Suvi-huivi on vihreä mutta edelleen kesken.

Sen sijaan mun mielestä toukokuu on vihreä (kun ruoho alkaa kasvaa ja lehtiä tulee puihin) ja äiti antoi synttärilahjaksi vihreän Mariskoolin. Tai itse asiassa mageesti väriä vaihtavan mutta toinen väri on siis vihreä.

Blogihevonen pääsi vihreälle niin kuin laiduntamista arkislangissa kutsutaan ;).

Ostin vihreää Alpacaa joka onkin ehkä kumminkin liian räikeää mulle. Katsotaan uusiksi syksyllä ellei tule mitään vaihtotilaisuutta eteen sitä ennen.

Nyt kesäkuuhunkaan en ole keksinyt oikein must get turkoosia. Katsoin Anttilan Violaa ja Ericaa ja ne miellyttivät - sellasia kepeitä värejä mut turkoosia eikä sinistä. Nyt vasta tajusin että siinä Svalessa olisi ollut aika kivoja turkooseja sävyjä ja ostin ne langat ihan heräteostoksina ja pohdin väriä tosi pitkään. Koska mun teki toki mieli ostaa jotain punaista...

Mä taidan olla aika huono myymään vapaa-ajan vapauttani. Eri asia on projekteissa mihin on sitoutunut niin että siinä on kaksi osapuolta. Lolly tuskin minua kiroaa vaikken olisikaan täydellinen spectraaja...

M

PS Tämä oli riittävän merkitsevä aihe toiseen postaukseen samana päivänä... Ja huomasin että Blogilista on oikein tiedostanut haamupäivitykset joita minunkin blogissani on ollut tänään ilmeisesti useampia.